Upute Ms Teams

TEAMS OPĆENITO:

  1. Za online sastanke (poput obrane doktorata itd.), koji nisu pokriveni sustavom Omega, Služba za informatiku koristi i preporučuje Ms Teams sustav, koji je podsustav Office 365 sustava, jer:
    1. za Ms Teams imamo licence kroz Office 365 sustav,
    2. moguće je imati do 250 sudionika na Ms Teams sastanku,
    3. trajanje sastanka nije ograničeno,
    4. sastanak je moguće snimati.
  2. Za korištenje Ms Teams je potrebno imati Office 365 račun na @m.ffzg.hr domeni (osim u slučaju gostiju na sastancima).
  3. Svi korisnici, koji imaju AAI račun na FF, imaju i račun na Office 365 sustavu (više o tome i dobivanju lozinke za Office 365 nađite na adresi http://www.ffzg.hr/office365).
  4. Svi korisnici, koji imaju naš Office 365 račun, mogu sazvati sastanak i bez potpore Službe za informatiku i na njega pozvati koga hoće.
  5. Ovdje možete pronaći upute za rad sa Ms Teams sustavom,
  6. Za korisnike s Office 365 računom i one bez računa (gosti i ostali) preporučujemo korištenje Ms Teams aplikacije (alternativno: preglednik Chrome),
  7. U slučaju problema javite se adresu teams-help@ffzg.hr

TEAMS ZA DOKTORATE I SL.

  1. Link na događaj za koji je kreiran sastanak dobit ćete mailom ili ćete ga naći na webu poslijediplomske referade ili sl., pa klikom na link pristupate sastanku.
  2. Sastanak se kreira tako da lozinka nije potrebna, da bi javnost mogla neometano prisustvovati obrani doktorata.
  3. Sastanak za događanje se kreira tako da je uvijek dostupan za spanjanje (pa se tako mogu izvoditi isprobavanja prije samog događaja).  Tehnički, moguće je za sastanak odrediti i da se sudionici NE mogu spojiti prije zadanog vremena.
  4. Preporučujemo korisnicima da isprobaju Ms Teams prije samog događaja, prvo od doma, a kasnije i iz dvorane koja je predviđena za obranu.
  5. Preporučujemo korisnicima da u vrijeme isprobavanja imaju pri ruci i treću osobu, koja će im “glumiti javnost” i dati povratne informacije o tome kako se govornik vidi i čuje.
  6. I na kraju, preporučujemo da kandidat i ostali zainteresirani dođu u konkretnu učionicu 30 minuta prije samog događaja i obave zadnju provjeru da sve radi kako treba.